A Fenntarthatósági Témahét egyik programja a hatodik osztályosok „Víz projektnapja” volt. A víz témakörét dolgozták fel többféle megközelítésből. Magyar órán a Tiszával ismerkedtek, a költő szemüvegén keresztül, beszélgettek a Tisza eredetéről, az ártérben élők helyzetéről, fürtábrában csoportosították a folyóval kapcsolatos fogalmakat közmondásokat, szólásokat gyűjtöttek, népdalt énekeltek. Matematikából megvizsgálták, hogy mennyi anyagi veszteséget jelenthet egy családnak a csöpögő csap miatt elfolyó vízmennyiség, vagy hogy a tusolás és a kádfürdő vízfogyasztása között éves szinten mennyi a különbség. Természetismeret órán megbeszélték a szennyvíztisztító szerepét, a különböző keménységű vizek előnyét, hátrányát. Vízvizsgálat címén megkóstolták, összehasonlították a forralt vizet, a Pi vizet, a szegedi Anna-kút vizét, a Hunyadi-keserűvizet és a Salvus vizet. Igen jót mulattak a keserűvíz kóstolásakor egymás grimaszán. Színe, szaga alapján vizsgálták a Hagymatikum Gyógyfürdő gyógyvíznek minősített termálvizét, a forgatott vizű medence tisztított vizét, Maros-vizet és a Maros vizével felhígított gyógyiszapot. Rajzoltak, rejtvényt fejtettek trópusi esőt szimuláltak. Állításuk szerint azon túl, hogy sok új információra tettek szert, nagyon jól érezték magukat a délelőtt során.